تولدت مبارک دوشیزه ی مَن

خرید بک لینک

انقده دوست دارم ک هرچی بگم بازم کم گفتم.خیلی وقته منتظرم تولدت برسه...نمیدونم چرا.اخه من ک پیشت نیسم کادویی هم نمیتونم برات بگیرم.ب هر حال فقط این فکرد ب ذهنم رسید.خانومم امروز ۲۵ مهره.لحظه شماری میکنم تا بشه ۷ آذر

تولدت مبارک دوشیزه ی مَن...

ما را در سایت تولدت مبارک دوشیزه ی مَن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1401 ساعت: 13:57

سلام خانومم...امروز 30 مهره...دیگه داریم میریم توی آبان (:بعد از آبان هم که میشه آذر (((:هفت روز بعدشم که میشه تولدت X:خیلی دوست دارم...میدونم الان داری با خودت میگی من بیشتر (:اما جفتمون میدونیم من بیشتر دوست دار ((:چون یه نفر وقتی فقط یکی توی زندگی باهاش آشنا باشه مسلما از تمام دنیا اونو بیشتر دوس داره (:امروز خیلی بد بود ))):30 مهر ثبت میشه جزو بدترین روزای عمرم ))):ینی یه جورایی بخوای اتفاقات بد زندگیمو طبقه بندی کنی :5 آبان = فوت خانوادم6آدر = فوت آتنا30 مهر = مسخره بازیه ستارم :/و بهترین اتفاقای زندگیم:25 بهمن 94 آشـــنــایــم بــا بــهــتــرینــ موجود زمــیــن16فروردین95 به دنیا اومدن طاها( توی اوج بدبختی و تاریکیه زندگیم ؛ یه ستاره پیدا شد که همه ی زندگیمو روشن کرد)به خودم افتخار میکنم که تورو دارم..._______________________________________تــــــــــــــو بــــهـــــتــــریـنـــــــــــی عـــــــــــــشـــــــــــــــقـــــــــــــــ هــــــــمیشگیـــــــــمـــ تولدت مبارک دوشیزه ی مَن...ادامه مطلب

ما را در سایت تولدت مبارک دوشیزه ی مَن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:06

با سلام.به دنیای نیلوبلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز نیلوبلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در نیلوبلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید. در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در نیلوبلاگ سپری نمایید... تولدت مبارک دوشیزه ی مَن...ادامه مطلب

ما را در سایت تولدت مبارک دوشیزه ی مَن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 251 تاريخ: شنبه 22 مهر 1396 ساعت: 8:17

سلام خانومم... امروز 30 مهره...دیگه داریم میریم توی آبان (:بعد از آبان هم که میشه آذر (((:هفت روز بعدشم که میشه تولدت X:خیلی دوست دارم...میدونم الان داری با خودت میگی من بیشتر (:اما جفتمون میدونیم من بیشتر دوست دار ((:چون یه نفر وقتی فقط یکی توی زندگی باهاش آشنا باشه مسلما از تمام دنیا اونو تولدت مبارک دوشیزه ی مَن...ادامه مطلب

ما را در سایت تولدت مبارک دوشیزه ی مَن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 253 تاريخ: دوشنبه 5 تير 1396 ساعت: 15:14

صفحه بندی