انقده دوست دارم ک هرچی بگم بازم کم گفتم.خیلی وقته منتظرم تولدت برسه...نمیدونم چرا.اخه من ک پیشت نیسم کادویی هم نمیتونم برات بگیرم.ب هر حال فقط این فکرد ب ذهنم رسید.خانومم امروز ۲۵ مهره.لحظه شماری میکنم تا بشه ۷ آذر
تولدت مبارک دوشیزه ی مَن...ما را در سایت تولدت مبارک دوشیزه ی مَن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84
ما را در سایت تولدت مبارک دوشیزه ی مَن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151
ما را در سایت تولدت مبارک دوشیزه ی مَن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 251
ما را در سایت تولدت مبارک دوشیزه ی مَن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 253